План роботи з майбутніми першокласниками


№ з/п

Дата
Час проведення


Відвідують дитячий 
садок

 

Не відвідують дитячий садок

Відповідальні

1.

01.11.12

Батьківські збори на тему: «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості.»

Батьківські збори на тему: «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості.»

Адміністрація школи

Чава С.Б.

Шевчик Л.О.

2.

09.11.12
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Знайомство з майбутніми першокласниками.

Тема. Знайомство з майбутніми першокласниками.

Чава С.Б.

Шевчик Л.О.

1.Подорож – бесіда «У казкову країну шкільних речей.»

1.Подорож – бесіда «У казкову країну шкільних речей.»

 

2.Знайомство з правилами поведінки на уроці та перерві.

2.Знайомство з правилами поведінки на уроці та перерві.

3.Властивості предметів. Основні геометричні фігури. Малювання геометричних узорів. Штриховка.

3.Властивості предметів. Загальне в предметах. Основні геометричні фігури. Круг,квадрат. Прямокутник. Малювання геометричних узорів. Штриховка.

 

4..Виступ шкільного психолога: « Психологічні властивості дітей шестирічного віку.»

3.

 

 

 

 

 

 

 

23.11.12
З 15.00 -
до 16.00

 

 

 

 

 

 

Тема. Знайомство. Школа

Тема. Знайомства. Школа

Чава С.Б.

1.Звуки,букви. Речення. Ознайомлення зі схемою речення. Складання речень за малюнком і схемою.

1.Звуки,букви. Речення. Ознайомлення зі схемою речення. Складання речень за малюнком і схемою. Визначення кількості речень у тексті.

Шевчик Л.О.

 

 

 

 

 

2.Штриховка геометричних фігур.

2.Штриховка геометричних фігур.

3.Правила посади під час письма. Тримання ручки. Визначення межі рядка. Написання прямих паличок.

3.Правила посади під час письма. Тримання ручки. Визначення межі рядка. Написання прямих паличок.

4.Психолого – педагогічні рекомендації батькам.

4.Психолого – педагогічні рекомендації батькам.

4.

07.12.12
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Школа. Навчальні речі

Тема. Школа. Навчальні
речі

Чава С.Б.

Шевчик Л.О.

1.Порівняння предметів і множин. Введення знаків =; <;

1.Порівняння предметів і множин. Порівняння за

 

>; Знайомство з поняттям збільшення й зменшення. Письмо знаку =.

формою, кольором, розміром.

2. Малювання графічних малюнків. Штриховка. Обведення клітинок.

2. Малювання графічних малюнків. Штриховка. Обведення клітинок.

3. Консультація для батьків. Допомога батькам в оволодінні дітьми необхідних початкових знань з математики.

3. Консультація для батьків. Допомога батькам в оволодінні дітьми необхідних початкових знань з математики.

5.

21.12.12
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Кольори

Тема. Кольори

Чава С.Б.

1.Ділення слів на склади. Звуки голосні та приголосні.

1.Ділення слів на склади. Звуки голосні та приголосні.

Шевчик Л.О.

 

2. Слухання української народної казки «Рукавичка». Відповіді на запитання.

2. Слухання української народної казки «Рукавичка». Відповіді на запитання.

3. Письмо овалів, похилих паличок.

3. Письмо овалів, похилих паличок.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

11.01.13
З 15.00 -
до 16.00

 

 

 

 

 

 

 

25.01.13
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Овочі фрукти

Тема. Овочі фрукти

Чава С.Б.

1.Поняття додавання як об`єднання множин. Введення понять: додаток, сума.

1.Поняття додавання як об`єднання множин. Введення понять: додаток, сума.

Шевчик Л.О.

 

 

 

 

 

 

 

Чава С.Б.

2. Знайомство з дією віднімання як виділення частини цілого.

2. Знайомство з дією віднімання як виділення частини цілого.

3. Письмо знаків =, -

3. Письмо знаків =, -

4. Графічний малюнок. Штриховка.

4. Графічний малюнок. Штриховка.

 

5. Індивідуальна робота з дітьми,які ускладнюють в практичному розв`язуванні рівностей додаванням та відніманням.

Тема. Людина

 

 

 

Тема. Людина

1.Твоя сім`я.

1.Твоя сім`я.

Шевчик Л.О.

2.Слова ввічливості.

2.Слова ввічливості.

 

3.Заучування вірша напам`ять «Рідний край»

3.Заучування вірша напам`ять «Рідний край»

4. Письмо паличок з заокругленням внизу.

4. Письмо паличок з заокругленням внизу.

5. Поради батькам « Як вчити вірші".

5. Поради батькам « Як вчити вірші".

8.

08.02.13
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Свійські тварини

Тема. Свійські тварини

Чава С.Б.

Шевчик Л.О.

1.Знайомство  з поняттями: один,багато; зліва, справа; між,посередині, ззовні.

1.Знайомство  з поняттями: один,багато; зліва, справа; між,посередині, ззовні.

 

2.Лічба від 1 до10, від 10 до 1.

2.Лічба від 1 до10, від 10 до 1.

3.Письмо короткої похилої лінії з верхнього кута до середини клітинки та довгої похилої лінії правого верхнього кута до середини нижньої клітинки.

3.Письмо короткої похилої лінії з верхнього кута до середини клітинки та довгої похилої лінії правого верхнього кута до середини нижньої клітинки.

4. Індивідуально робота з дітьми, які неправильно називають числа від 1 до 10, від 10 до 1.

9.

22.02.13
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Одяг взуття.

Тема. Одяг взуття.

Чава С.Б.

1.Пори руку.

1.Пори руку.

Шевчик Л.О.

2.Читання складів,слів, речень.

2.Читання складів,слів, речень.

 

3.Заучування напам`ять вірша

3.Заучування напам`ять вірша

4.Письмо паличок з заокругленням , довгих прямих похилих паличок.

4.Письмо паличок з заокругленням , довгих прямих похилих паличок.

5.Робота з чистовиками
( подолання мовних недоліків)

5.Робота з чистовиками
( подолання мовних недоліків)

 

6.Індивідуальна робота з дітьми, які не орієнтуються у порах року, не вміють складати речення за малюнком.

10.

 

15.03.13
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Українські народні казки

Тема. Українські народні казки

Чава С.Б.

Шевчик Л.О.

 

1.Усне додавання та віднімання в межах 10 на основі практичних дій з предметами.

1.Усне додавання та віднімання в межах 10 на основі практичних дій з предметами.

2.Практичне розв`язування рівностей на додавання і віднімання.

2.Практичне розв`язування рівностей на додавання і віднімання.

3.Письмо знаків =,- та цифри 1

3.Письмо знаків =, - та цифри 1.

4.Складання та розв`язання простих задач

4.Складання та розв`язання простих задач

5.Індивідуальна робота з дітьми, які не вміють усно додавати і віднімати.

11.

29.03.13
З 15.00 -
до 16.00

Тема. Розумний будиночок казкових героїв.

Тема. Розумний будиночок казкових героїв.

Чава С.Б.

Шевчик Л.О.

1.Читання складів,речень,слів.

1.Усне додавання та віднімання в межах 10 на основі практичних дій з предметами.

 

2.Складання речень за малюнком та схемою.

2.Практичне розв`язування рівностей на додавання і віднімання.

3.Слухання невеликих текстів. Визначення кількості речень у тексті. Відповіді на запитання за текстом.

3.Письмо знаків =, - та цифри 1.

4.Письмо довгих паличок з петлею зверху і внизу.

4.Складання та розв`язування простих задач.

Hosted by uCoz