План роботи з майбутніми першокласниками
№ з/п |
Дата |
|
Не відвідують дитячий садок |
Відповідальні |
1. |
01.11.12 |
Батьківські збори на тему: «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості.» |
Батьківські збори на тему: «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості.» |
Адміністрація школи |
Чава С.Б. |
||||
Шевчик Л.О. |
||||
2. |
09.11.12 |
Тема. Знайомство з майбутніми першокласниками. |
Тема. Знайомство з майбутніми першокласниками. |
Чава С.Б. |
Шевчик Л.О. |
||||
1.Подорож – бесіда «У казкову країну шкільних речей.» |
1.Подорож – бесіда «У казкову країну шкільних речей.» |
|
||
2.Знайомство з правилами поведінки на уроці та перерві. |
2.Знайомство з правилами поведінки на уроці та перерві. |
|||
3.Властивості предметів. Основні геометричні фігури. Малювання геометричних узорів. Штриховка. |
3.Властивості предметів. Загальне в предметах. Основні геометричні фігури. Круг,квадрат. Прямокутник. Малювання геометричних узорів. Штриховка. |
|||
|
4..Виступ шкільного психолога: « Психологічні властивості дітей шестирічного віку.» |
|||
3.
|
23.11.12
|
Тема. Знайомство. Школа |
Тема. Знайомства. Школа |
Чава С.Б. |
1.Звуки,букви. Речення. Ознайомлення зі схемою речення. Складання речень за малюнком і схемою. |
1.Звуки,букви. Речення. Ознайомлення зі схемою речення. Складання речень за малюнком і схемою. Визначення кількості речень у тексті. |
Шевчик Л.О. |
||
|
||||
2.Штриховка геометричних фігур. |
2.Штриховка геометричних фігур. |
|||
3.Правила посади під час письма. Тримання ручки. Визначення межі рядка. Написання прямих паличок. |
3.Правила посади під час письма. Тримання ручки. Визначення межі рядка. Написання прямих паличок. |
|||
4.Психолого – педагогічні рекомендації батькам. |
4.Психолого – педагогічні рекомендації батькам. |
|||
4. |
07.12.12 |
Тема. Школа. Навчальні речі |
Тема. Школа. Навчальні |
Чава С.Б. |
Шевчик Л.О. |
||||
1.Порівняння предметів і множин. Введення знаків =; <; |
1.Порівняння предметів і множин. Порівняння за |
|
||
>; Знайомство з поняттям збільшення й зменшення. Письмо знаку =. |
формою, кольором, розміром. |
|||
2. Малювання графічних малюнків. Штриховка. Обведення клітинок. |
2. Малювання графічних малюнків. Штриховка. Обведення клітинок. |
|||
3. Консультація для батьків. Допомога батькам в оволодінні дітьми необхідних початкових знань з математики. |
3. Консультація для батьків. Допомога батькам в оволодінні дітьми необхідних початкових знань з математики. |
|||
5. |
21.12.12 |
Тема. Кольори |
Тема. Кольори |
Чава С.Б. |
1.Ділення слів на склади. Звуки голосні та приголосні. |
1.Ділення слів на склади. Звуки голосні та приголосні. |
Шевчик Л.О. |
||
|
||||
2. Слухання української народної казки «Рукавичка». Відповіді на запитання. |
2. Слухання української народної казки «Рукавичка». Відповіді на запитання. |
|||
3. Письмо овалів, похилих паличок. |
3. Письмо овалів, похилих паличок. |
|||
6.
7. |
11.01.13
25.01.13 |
Тема. Овочі фрукти |
Тема. Овочі фрукти |
Чава С.Б. |
1.Поняття додавання як об`єднання множин. Введення понять: додаток, сума. |
1.Поняття додавання як об`єднання множин. Введення понять: додаток, сума. |
Шевчик Л.О. |
||
Чава С.Б. |
||||
2. Знайомство з дією віднімання як виділення частини цілого. |
2. Знайомство з дією віднімання як виділення частини цілого. |
|||
3. Письмо знаків =, - |
3. Письмо знаків =, - |
|||
4. Графічний малюнок. Штриховка. |
4. Графічний малюнок. Штриховка. |
|||
|
5. Індивідуальна робота з дітьми,які ускладнюють в практичному розв`язуванні рівностей додаванням та відніманням. Тема. Людина |
|||
Тема. Людина |
||||
1.Твоя сім`я. |
1.Твоя сім`я. |
Шевчик Л.О. |
||
2.Слова ввічливості. |
2.Слова ввічливості. |
|
||
3.Заучування вірша напам`ять «Рідний край» |
3.Заучування вірша напам`ять «Рідний край» |
|||
4. Письмо паличок з заокругленням внизу. |
4. Письмо паличок з заокругленням внизу. |
|||
5. Поради батькам « Як вчити вірші". |
5. Поради батькам « Як вчити вірші". |
|||
8. |
08.02.13 |
Тема. Свійські тварини |
Тема. Свійські тварини |
Чава С.Б. |
Шевчик Л.О. |
||||
1.Знайомство з поняттями: один,багато; зліва, справа; між,посередині, ззовні. |
1.Знайомство з поняттями: один,багато; зліва, справа; між,посередині, ззовні. |
|
||
2.Лічба від 1 до10, від 10 до 1. |
2.Лічба від 1 до10, від 10 до 1. |
|||
3.Письмо короткої похилої лінії з верхнього кута до середини клітинки та довгої похилої лінії правого верхнього кута до середини нижньої клітинки. |
3.Письмо короткої похилої лінії з верхнього кута до середини клітинки та довгої похилої лінії правого верхнього кута до середини нижньої клітинки. |
|||
4. Індивідуально робота з дітьми, які неправильно називають числа від 1 до 10, від 10 до 1. |
||||
9. |
22.02.13 |
Тема. Одяг взуття. |
Тема. Одяг взуття. |
Чава С.Б. |
1.Пори руку. |
1.Пори руку. |
Шевчик Л.О. |
||
2.Читання складів,слів, речень. |
2.Читання складів,слів, речень. |
|
||
3.Заучування напам`ять вірша |
3.Заучування напам`ять вірша |
|||
4.Письмо паличок з заокругленням , довгих прямих похилих паличок. |
4.Письмо паличок з заокругленням , довгих прямих похилих паличок. |
|||
5.Робота з чистовиками |
5.Робота з чистовиками |
|
||
6.Індивідуальна робота з дітьми, які не орієнтуються у порах року, не вміють складати речення за малюнком. |
||||
10.
|
15.03.13 |
Тема. Українські народні казки |
Тема. Українські народні казки |
Чава С.Б. |
Шевчик Л.О.
|
||||
1.Усне додавання та віднімання в межах 10 на основі практичних дій з предметами. |
1.Усне додавання та віднімання в межах 10 на основі практичних дій з предметами. |
|||
2.Практичне розв`язування рівностей на додавання і віднімання. |
2.Практичне розв`язування рівностей на додавання і віднімання. |
|||
3.Письмо знаків =,- та цифри 1 |
3.Письмо знаків =, - та цифри 1. |
|||
4.Складання та розв`язання простих задач |
4.Складання та розв`язання простих задач |
|||
5.Індивідуальна робота з дітьми, які не вміють усно додавати і віднімати. |
||||
11. |
29.03.13 |
Тема. Розумний будиночок казкових героїв. |
Тема. Розумний будиночок казкових героїв. |
Чава С.Б. |
Шевчик Л.О. |
||||
1.Читання складів,речень,слів. |
1.Усне додавання та віднімання в межах 10 на основі практичних дій з предметами. |
|
||
2.Складання речень за малюнком та схемою. |
2.Практичне розв`язування рівностей на додавання і віднімання. |
|||
3.Слухання невеликих текстів. Визначення кількості речень у тексті. Відповіді на запитання за текстом. |
3.Письмо знаків =, - та цифри 1. |
|||
4.Письмо довгих паличок з петлею зверху і внизу. |
4.Складання та розв`язування простих задач. |